Eerste dagen in Zweden - Reisverslag uit Gävle, Zweden van Davida Slooter - WaarBenJij.nu Eerste dagen in Zweden - Reisverslag uit Gävle, Zweden van Davida Slooter - WaarBenJij.nu

Eerste dagen in Zweden

Door: Davida

Blijf op de hoogte en volg Davida

21 Augustus 2014 | Zweden, Gävle

Hallo lieve allemaal,

Ik ben vandaag voor de derde (ongeveer) dag in Zweden. De afgelopen dagen waren vrij hectisch. Van het hotel met papa en mama (wat zijn ze toch lief) naar mijn kamer en weer naar de Ikea waar ik de hele inrichting van mijn kamer moest inslaan, weer terug naar mijn kamer, ergens op de campus een matras en fiets ophalen en weer terug naar mijn kamer. Dit allemaal op 1 dag. Vrij uitputtend dus, maar met een goed resultaat! (Ik zal ook foto's toevoegen, dan hebben jullie een indruk van mijn kamer..!)

Ik heb vandaag mijn eerste introductiedag gehad. Het was in eerste instantie allemaal vrij saai. Het ging over hoe alles werkt en alle regels wat betreft examens. Nou, dat is vrijwel overal hetzelfde. Daarna heb ik wat meer studenten (ook international) leren kennen en een beetje gekletst. Daarna ook wat beter kennis gemaakt met alle studenten van de richting business administration.

Dit is een vrij kort verhaal, maar het is heel saai als ik iedere seconde van mijn dag ga vertellen. Veel indrukken opgedaan en van 9 uur 's ochtends tot ongeveer 8 uur 's avonds op de universiteit geweest. Ben wel een beetje klaar voor vandaag.

Nu ff lekker chillen en morgen weer om 10 uur fris en fruitig op de uni!

Slaap lekker!

  • 22 Augustus 2014 - 06:23

    Michelle:

    Hee Davida,

    Zweden, leuk! Heel veel succes en vooral veel plezier! :)

    Groetjes,
    Michelle

  • 22 Augustus 2014 - 13:46

    Yolande:

    De kop is eraf!!!!xx



  • 23 Augustus 2014 - 12:33

    Henny:


    Succes daar maar vooral veel plezier!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Zweden, Gävle

Davida

Voor school ben ik, samen met Jessica, voor 4 maanden in Frankrijk. Hier gaan wij stage lopen in een B2B evenementenbedrijf en dus een evenement organiseren.

Actief sinds 25 Aug. 2013
Verslag gelezen: 232
Totaal aantal bezoekers 4647

Voorgaande reizen:

19 Augustus 2014 - 18 Januari 2015

Studeren in Gävle

24 Augustus 2013 - 28 December 2013

Stage in Parijs

Landen bezocht: