Twee weken later.. - Reisverslag uit Gävle, Zweden van Davida Slooter - WaarBenJij.nu Twee weken later.. - Reisverslag uit Gävle, Zweden van Davida Slooter - WaarBenJij.nu

Twee weken later..

Door: Davida

Blijf op de hoogte en volg Davida

05 September 2014 | Zweden, Gävle

Lieve allemaal,

Ik ben inmiddels al 2 weken en 3 dagen weg, maar het voelt alsof ik hier al maanden ben. Dit is overigens positief bedoeld. Alles is hier al zo vertrouwd!
Ik heb inmiddels ook al twee weken 'school' gehad. School hier is 3 vakken per 10 weken. Twee van deze vakken heb ik om de week. Dat is ineens heel wat anders dan 5 hele dagen les. Luizenleventje hier!!

Alles hier in Zweden is heel anders dan in Nederland. Fietsen doe je op de stoep, alcohol word niet verkocht in de supermarkt en 's avonds kun je veilig over straat zonder dat je word nageroepen. Ik vind het bijzonder.

Zweden kunnen trouwens wel feesten (zuipen) als de beste. Man, man, man.. Wat lopen er soms ellendige mensen rond op feestjes..
Maar als dat het ergste is..

Ik ga weer even verder uitrusten van mijn 'zware' schoolweek.

Doei !!!

P.S. geen foto's dit keer.. Ik heb tijdelijk even geen telefoon dus niet echt de mogelijkheid om foto's te maken..

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Zweden, Gävle

Davida

Voor school ben ik, samen met Jessica, voor 4 maanden in Frankrijk. Hier gaan wij stage lopen in een B2B evenementenbedrijf en dus een evenement organiseren.

Actief sinds 25 Aug. 2013
Verslag gelezen: 1267
Totaal aantal bezoekers 4641

Voorgaande reizen:

19 Augustus 2014 - 18 Januari 2015

Studeren in Gävle

24 Augustus 2013 - 28 December 2013

Stage in Parijs

Landen bezocht: